برگزیده ها
1400/11/5 سه‌شنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران؛
اولویت اصلی دانشگاه تکریم دانشجو/ تاکید بر توجه به طرح های درآمدزایی

.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در دومین نشست حضوری با روسای مراکز و واحدهای استان گفت: تکریم دانشجو اولویت اصلی دانشگاه است کلیه کارکنان می بایست مرتفع ساختن نیازهای آموزشی دانشجویان را در اولویت امور قرار دهند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دومین نشست حضوری دکتر وحید افشین مهر، سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران با روسای مراکز و واحدها با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر علی قربانی؛ معاون اجرایی، دکتر احسان احدمطلقی؛ معاون آموزشی، آقای غفار بیات؛ مدیر حوزه ریاست و مدیران ستادی استان، صبح امروز دوشنبه مورخ ۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.
دکتر افشین مهر ، با عرض تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت مقام زن و مادر، ضمن تاکید بر اهمیت توجه به نیاز دانشجویان اظهار داشت: تکریم دانشجو اولویت اصلی دانشگاه است کلیه کارکنان می بایست مرتفع ساختن نیازهای آموزشی دانشجویان را در اولویت امور قرار دهند و در این مسیر از تمامی ظرفیت های موجود استفاده شود تا دانشجویان بدون دغدغه به تحصیل خود بپردازند.
وی افزود: با عنایت به در پیش بودن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انتظار می رود ویژه برنامه های این ایام به صورت جدی دنبال شود و در ایام الله دهه فجر دانشگاه، زنده تر و پویاتر از پیش باشد، برنامه های این ایام در کنار رسالت اصلی خود باید مناسب طبع دانشجویان باشد و موجب ایجاد روحیه نشاط و امید در دانشجویان گردد.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در ادامه اظهار داشت: برای ارائه خدمات رفاهی و حمایت مالی از کارکنان خدوم اداری و پرتلاش استان و کلیه مراکز / واحدها ، در تلاش هستیم تا بتوانیم در قالب طرح های مختلف در هر شهرستان امکاناتی را برای کارکنان ایجاد نماییم. برای تحقق این امر ، روسای مراکز /واحدها با توجه به امکانات موجود در شهرستان، با سازمان ها، نهادها و ارگان های ذیربط در این راستا رایزنی های لازم را بعمل آورند.
وی در انتها خاطر نشان کرد: یکی از راه های برون رفت از شرایط اقتصادی فعلی که در کلیه دانشگاه های کشور وجود دارد تعامل با صاحبان صنایع، موسسات آموزشی، تحقیقاتی در راستای همکاری های دوجانبه پژوهشی و آموزشی است تا علاوه بر مهارت آموزی و توانمندسازی دانشجویان جهت ورود به عرصه های پژوهشی بزرگتر و همچنین کسب و کار آینده ایشان، برای دانشگاه نیز درآمد غیرشهریه ای را در پی داشته باشد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت مقام زن و مادر، با بیان تفسیری از آیات قرآن کریم و احادیثی از حضرت رسول اکرم (ص) افضل اعمال را در دانشگاه، تکریم دانشجو دانست و تسریع در اجرای امور آموزشی جهت تسهیل دریافت خدمات برای دانشجویان و ارتقاء رضایت مراجعین را خواستار شد.
در ادامه روسای مراکز و واحدها به بیان نظرات، پیشنهادات خود در راستای برنامه های فرهنگی، طرح های افزایش درآمدزایی با توجه به امکانات هر شهرستان پرداختند

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر