فرهنگی
1399/11/20 دوشنبه
بمناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد
نشست هم اندیشی ائمه جماعات و مدیران فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران در ایام الله دهه مبارک فجر در مرکز تهران شرق برگزار ش

.

نشست هم اندیشی ائمه جماعات و مدیران فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران در ایام الله دهه مبارک فجر  با موضوع «چالش های پیش برد فعالیت های فرهنگی در شرایط خاص کرونا و مجازی شدن فعالیتها» در مرکز تهران شرق برگزار شد.
نشست فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی استان تهران به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور ائمه جماعات و مدیران فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران  با حفظ پروتکل بهداشتی در روز یکشنبه مورخ 99/11/19 از ساعت 9 لغایت 11/30 در سالن آمفی تئاتر مرکز تهران شرق برگزار شد.

این جلسه با حضور دکتر احسان احد مطلقی؛ سرپرست معاونت آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در استان تهران، دکتر سیما نصری رییس مرکز تهران شرق، سیامک اسلامی مدیر فرهنگی، دانشجوی و  اجتماعی استان تهران، جمعی از ائمه جماعات و مدیران فرهنگی مراکز و واحدها برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز تهران شرق ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران در این نشست، توجه به فرهنگ و نقش دشمنان جمهوری اسلامی ایران که در سالهای اخیر تلاش می کنند جوانان و خصوصا دانشجویان را مورد هدف قرار دهند بسیار حائز اهمیت عنوان کردند.
وی گفت: دشمن با حیله گری  و دسترسی به سیستم های نوین ارتباطی از چند سال قبل جنگ نرم را شروع کرده و همه ارکان نظام را مورد هدف قرار داده است. در عرصه جنگ نظامی سردار دلها شهید سلیمانی عزیز و مدافعان حرم زحمات زیادی کشیدند. اما در عرصه جنگ رسانه ای و تهاجم فرهنگی همه ما که مدعی مدافعان انقلاب اسلامی هستیم مسئول و وظیفه داریم با تلاش خود به مبارزه با زیاده خواهی های داخلی و خارجی بپردازیم.
دکتر احد مطلقی: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای علمی دکتر فخری زاده و شهدای حوزه سلامت، از کارکنان حوزه سلامت تقدیر کردند.
وی گفت: اعتقاد دارم کارهای فرهنگی باید سطح آن از این روندی که هست افزایش یابد و نقشه راهی تعریف کنیم که معنا دار و تاثیر گذار باشد.
وی اظهار داشت: مدیران فرهنگی در شرایط کنونی زحمات زیادی می کشند. اما انتظار می رود ایده پردازی و خلاقیت فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهند. 
وی عنوان کرد: مدیران فرهنگی باید نسبت به دغدغه های انجمنها حساس باشند و انجمنهای فعال را همراهی و  همکاری کنند همچنین برگزاری جلسات فرهنگی  را جدی بگیرند مسایلی مثل توجه به بیت المال و نحوه پوشش دانشجویان را ساماندهی کنند.

در این جلسه دکتر سیما نصری رییس مرکز تهران شرق: ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به مدعوین در جلسه خوش آمد گویی کردند.
 وی گفت:  از اینکه مرکز تهران شرق را بعنوان میزبان جلسه ائمه جماعات و مدیران فرهنگی مراکز و واحدهای انتخاب کردید بسیار خوشحال و خرسندیم.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ