قابل توجه داوطلبان علاقه مند به تحصیلات دانشگاهی در مقطع کارشناسی پیوسته (پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی)

قابل توجه داوطلبان علاقه مند به تحصیلات دانشگاهی در مقطع کارشناسی پیوسته (پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی)

به اطلاع کلیه علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق می رساند که پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در رشته های ذیل از تاریخ  1397/10/29  لغایت  1397/11/10  در این مرکز انجام می گیرد.

نام بخش

رشته

علوم پایه

آمار

ریاضیات و کاربردها

زمین شناسی

زیست شناسی گیاهی

شیمی محض

علوم کامپیوتر

فیزیک

کشاورزی

علوم دامی

علوم و مهندسی آب

مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی

هنر و معماری

صنایع دستی

طراحی پارچه

فرش

کتابت و نگارگری

مرمت بناهای تاریخی

مهندسی شهرسازی

نقاشی

هنر اسلامی

هنرهای صناعی

































شرایط و مدارک مورد نیاز

  1. كليه متقاضيان مي‌بايست داراي ديپلم كامل متوسطه نظام قديم (دوره چهارساله) بوده و يا داراي مدرك پيش‌دانشگاهي و يا كارداني (فوق ديپلم) با تاريخ اخذ حداكثر تا 97/11/30 باشند.
  2. متقاضیان می بایست در زمان مراجعه به دانشگاه اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی، مدرک دیپلم، مدرک پیش دانشگاهی (ویژه دانشجویان نظام جدید)، عکس (برای آقایان 6 قطعه و برای خانم های 4 قطعه) و کارت نظام وظیفه (ویژه آقایان) را به همراه خود داشته باشند.
  3. كليه داوطلبان مي‌بايست در زمان اعلام شده مدارك فوق را براي بررسي به دانشگاه تحويل نمايند. پس از بررسي مدارك درصورت داشتن شرايط از داوطلب براي تكميل فرم تعهد (براي جلوگيري از ثبت مشخصات داوطلب در چند رشته‌محل و يا چند موسسه) دعوت بعمل خواهد آمد كه در اين مرحله لازم است، بابت هزينه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 220،000 (دويست و بيست هزار) ريال از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي در سايت سازمان سنجش (www.sanjesh.org) اقدام نمايند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر