دانشجویان حتما بخوانند: چندین نکته مهم در خصوص امتحانات

* از این پس کلیه دانشجویان در زمان امتحانات برای پاسخگویی نگران نباشند، روابط عمومی دانشگاه، هم پاسخگوی تلفنی شما می­باشد و هم در طبقه همکف مستقر شده است. شما می توانید در تمامی امور از روابط عمومی کمک بگیرید.

*دانشجویان گرامی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه (گزارش 428) نشده اند، می­توانند در حیاط دانشگاه ساختمان حکیمیه ورودی سمت راست از انتشارات دریافت نمایید. لازم به ذکر است خانواده جانبازان و شهدا برای دریافت کارت ورود به جلسه به خانم توکلیان واقع در طبقه همکف، اتاق شماره 36 مراجعه نمایند.

* به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی می­رساند دانشجویانی که نسبت به نحوه طراحی سوال و یا گزینه­های تستی اعتراض دارند، می توانند برای تجدیدنظر به سیستم گلستان همان آدرس reg.pnu.ac.ir مراجعه کنند و با کاربر خود وارد سیستم شده و به دو صورت زیر برای درخواست خود اقدام نمایند:

اول: در قسمت جلسه درس، امتحان پیام نور، اعلام اشکال کلید تستی سوال های امتحانی توسط کاربر

دوم: در قسمت مشاهده نتایج آزمون

* از کلیه دانشجویان محترم تقاضا می شود در صورت امکان لوازم اضافی با خود نیاورند. در صورت نیاز به همراه داشتن کیف و یا هر وسیله دیگری باید آن را به صندوق امانات واقع در حیاط ساختمان حکیمیه تحویل دهند.

* به اطلاع دانشجویان محترم مقطع کارشناسی ارشد می رساند، کلیه امتحانات شما در ساختمان حکیمیه طبقه چهارم در سالن آمفی تئاتر برگزار می گردد. لذا برای پیدا کردن شماره صندلی خود حتما در آمفی تئاتر جستجو کنید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر