تودیع و معارفه ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان تهران

به گزارش روابط عمومی مرکز، تودیع و معارفه ریاست قدیم و سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور دکتر سرلک سرپرست عالیه دانشگاه پیام نور و هیات همراه ایشان در روز شنبه مورخ 2/12/93 در سالن عضدی واقع در ساختمان مرکز تهران جنوب برگزار گردید.

دکتر سرلک از اقدامات انجام شده در زمان تصدی گری دکتر علیزاده تقدیر و تشکر کرد و طی حکمی دکتر میرزا حسن حسینی را به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران منصوب کرد.

دکتر حسن علیزاده ریاست قدیم دانشگاه ضمن ارائه کارهای انجام شده در طول دو سال ریاست خود از تمامی اعضای هیات علمی و اداری که در این امر ایشان را یاری داده اند، تقدیر و تشکر کرد.

در همین راستا دکتر میرزا حسن حسینی از زحمات انجام شده توسط دکتر علیزاده تقدیر کرده و خواستار توفیق بیشتر برای ایشان شدند.

دکتر حسینی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور، دارای دکتری مدیریت از دانشگاه انگلستان است که پیش از این مسئولیت هایی همچون: ریاست منطقه 9 استان مازندارن، دبیر کل شورای صنفی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور سراسر کشور و مدیر گروه اجرایی MBA و مدیریت صنعتی دانشگاه پیام نور، عضو کمیته منتخب دانشکده علوم انسانی در رشته مدیریت بازرگانی، نماینده شورای نگهبان در سومین دوره ریاست جمهوری در استان لرستان را بر عهده داشتند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر