این خبر را نخوانید

به اطلاع دانشجویان محترم می رساند با توجه به راه اندازی پورتال جدید، روابط عمومی ضروری می داند چند نکته را در خصوص این پورتال یادآورری کند:

1.       کلیه دانشجویان توجه داشته باشند تمامی اطلاعات مورد نظر خود را از پورتال تهران شرق پیگیری کنند، هیچ پورتال و یا منبع خبری دیگری از نظر این مرکز مورد تایید نمی باشد.

2.       دانشجویان کلیه رشته ها و مقاطع مختلف در خصوص عدم تشکیل کلاس باید در سمت راست پورتال قسمت اخبار گروه، عدم تشکیل کلاس را ملاحظه نمایند.

3.       با توجه به اینکه پورتال جدید ساماندهی شده است تا دانشجویان از سردرگمی رهایی یابند، لذا از همه شما عزیزان تقاضا می شود اطلاعات مورد نیاز خود را در صفحه مورد نظر دریافت کنید، به عنوان مثال امور پژوهشی را از منوی عمودی در سمت راست پورتال مشاهده نمایید. همچنین با توجه به اینکه هر مقطع به طور جداگانه در منوی افقی تفکیک شده است، شما می توانید اخبار و اطلاعات مربوط به مقطع خود را در همان قسمت مربوطه جستجو کنید.

4.       اطلاعات کلیه همکاران از جمله شماره تماس، شماره اتاق و ایمیل آنها در پورتال موجود است، لذا از دانشجویان تقاضا می شود برای انجام کارهای خود صرفا با کارشناس مربوطه تماس حاصل نمایند.

5.       شما می توانید کلیه شماره تماس همکاران را از منوی سمت راست پورتال در بخش ارتباط با ما دریافت کنید. خطوط مستقیم و تلفن های گویا نیز در این قسمت قرار دارد.

6.       از تمامی دانشجویان تقاضا می شود به منظور همکاری در امور ، به همه دانشجویان در خصوص این پورتال اطلاع رسانی کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر