چهارشنبه 6 خرداد 1394 * سومین جلسه هم اندیشی ریاست مرکز تهران شرق با کارکنان اداری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سومین جلسه هم اندیشی ریاست محترم دانشگاه با کارکنان مرکز تهران شرق در فضایی بسیار صمیمی برگزار شد. در این نشست ریاست محترم ضمن تقدیر و تشکر از تمامی همکاران مرکز ابراز امیدواری کردند و گفتند زحمات شما همکاران محترم سبب شده است که مرکز تهران شرق در امتحانات ترم پیش مورد توجه استان و نظارت و ارزیابی قرار گیرد و این مرکز به عنوان مرکزی که تمامی قوانین و مقررات و آیین نامه ها را اجرا کرده و بدون حاشیه به کار خود ادامه داده معرفی شده است. بر همین اساس از تمامی همکاران زحمتکش این مجموعه تشکر کردند. ایشان در ادامه با در پیش رو داشتن امتحانات ترم جدید راهنمایی های لازم را خدمت کلیه همکاران ارائه کردند و صبر و سعه صدر داشتن را که یکی از ویژگی­های اخلاق اسلامی است را توصیه کردند و اینکه در نهایت تمامی ما باید در جهت افزایش رضایتمندی دانشجویان تلاش کنیم، چراکه دانشجویان سرمایه اصلی ما هستند.

پس از سخنان دکتر مقدسی، خانم مرادی مدیر محترم آموزش نیز نظرات خود را در خصوص نحوه برگزاری امتحانات ارائه کردند و از تمامی همکاران که در آزمون های مختلف همکاری لازم را با دانشگاه داشتند، تشکر کردند.

در پایان تمامی همکاران برگزاری این نشست ها را خوب ارزیابی کردند و درخواست استمرار آن را داشتند. این نشست هم اندیشی در روز چهارشنبه مورخ 6/3/94 از ساعت 9:30 آغاز و در ساعت 11:30 با ذکر صلوات خاتمه یافت.

 
امتیاز دهی