شنبه 11 بهمن 1393 * نشست هم اندیشی ریاست دانشگاه با اعضای هیات محترم علمی مرکز تهران شرق

به گزارش روابط عمومی این مرکز نشست هم اندیشی ریاست محترم مرکز تهران شرق با اعضای هیات علمی، روز چهارشنبه مورخ 8/11/93 ساعت 12-10 در محل سالن دفاع با حضور جمعی از اساتید این مرکز برگزار گردید. در این نشست ریاست محترم دانشگاه ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از اعضای هیات علمی به ارائه اقدامات انجام شده از زمان مسئولیت خود پرداخت و تاکید داشت تا رسیدن به نقطه مطلوب راه زیادی مانده است.  ایشان فرمودند در این نشست می خواهیم از نقطه نظرات و رهنمودهای شما عزیزان بهره‌مند شویم، تا بتوانیم خدمت شایسته و مطلوبی را در شان دانشجویان محترم ارائه نمائیم. در ادامه فرمودند، تاسیس روابط عمومی در مرکز به منظور تسهیل کننده روابط  اعضای علمی، اداری و دانشجویی که مورد نظر اینجانب بوده انجام شده است.  

 ایشان تاکید داشتند که تمام دغدغه‌های فکری من افزایش رضایتمندی دانشجویان است، چرا که دانشجویان ولی نعمت ما هستند و تلاش می شود خدمتی  ارائه دهیم که مورد رضایت حق تعالی نیز قرار گیرد.

در ادامه کلیه اعضاء محترم هیات علمی از اقداماتی که از زمان تصدی گری دکتر مقدسی انجام شده تشکر کردند و این اقدام هم اندیشی را اقدامی جدید و پسندیده دانستند و از توجهی که به اعضاء علمی شده است قدردانی بعمل آوردند. در ادامه هر یک از اعضاء به نقطه نظرات و مشکلات موجود پرداختند و در خواست همکاری بیشتر مجموعه با اعضای هیات علمی مرکز را داشتند. ریاست محترم در خواست‌های آنها را شنیدند و فرمودند با امکانات موجود تمام تلاش خود را برای رفع آنها بکار خواهم گرفت.

این جلسه که از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه آغاز گردید در ساعت 12:15 با ذکر صلوات به پایان رسید.


         



 
امتیاز دهی